Return Policy

Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat u 30 dagen de tijd hebt na ontvangst van uw artikel om een retourzending aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met de labels en in de oorspronkelijke verpakking. U hebt ook de kassabon of een bewijs van aankoop nodig.

Om een retourzending te starten, ga je naar onze contactpagina en vertel je ons precies wat het probleem is, zodat we het retour/terugbetalingsproces kunnen starten.

U kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over retourzendingen.

Beschadigingen en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en het in orde kunnen maken.

Als u beschadigde producten ontvangt, neem dan contact met ons op en stuur ons zo snel mogelijk een video. Zo kunnen we het probleem voor u oplossen.

Ruilen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je wilt is om het artikel dat je hebt te retourneren, en zodra de retourzending is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.

Terugbetalingen
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, laten wij u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betalingsmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.

Dank U.