Veel Gestelde Vragen!

V: Kan ik het artikel terugsturen als het niet werkt voor mij?

Ja, natuurlijk, als uw product beschadigd is of niet werkt zoals beschreven, neem dan contact met ons op binnen 30 dagen na ontvangst van het product en u krijgt 100% geld terug.

Uitzonderlijke ondersteuning. U kunt contact met ons opnemen door hier uw bericht te sturen: Contact Pagina

V: Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

A: U ontvangt een e-mail met uw ontvangstbewijs onmiddellijk nadat u uw bestelling hebt geplaatst. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u uw trackingnummer. Bij elke stap onderweg kunt u dit gebruiken om te zien waar uw pakket zich bevindt door naar onze pagina Bestelling volgen te gaan.

V: Biedt u een kwaliteitsgarantie voor alle producten die verkocht worden?

A: Absoluut! Als het product u niet bevalt of u vindt beschadigingen aan het product, neem dan onmiddellijk contact met ons op! Wij doen alles wat we kunnen om u een optimale winkelervaring te garanderen. U kunt gewoon contact met ons opnemen en wij zorgen dat het in orde komt!

V: Hoe kan ik met jullie in contact komen?

A: Wij behandelen de klantenservice via e-mail. Klik hier om een chat met ons te openen en laat het ons weten als u vragen of problemen heeft.

V: Krijg ik mijn geld terug als het product mij niet bevalt?

A: Absoluut! Wij betalen u volledig terug als het product u niet bevalt of niet bij uw levensstijl past. Neem gewoon contact met ons op en we zullen het voor u in orde maken.

Er is geen nadeel. Onze klanten blijven melden hoezeer het hen helpt in hun dagelijkse leven!

V: Hoe kan ik op jullie website bestellen?

A: Selecteer gewoon het aanbod hierboven en klik op de knop 'Nu kopen'. Vul uw verzend- en factureringsgegevens in en wij sturen uw bestelling zo snel mogelijk naar u op! De betaling wordt beveiligd door Paypal - Mastercard - Visa - Bancontact en paypal!